ING Życie ponownie zostało najwyżej ocenione pod względem jakości obsługi posprzedażowej. W konkursie na Najbardziej Przyjazną Firmę Ubezpieczeniową zajęło pierwsze miejsce.
Konkurs na Najbardziej Przyjazną Firmę Ubezpieczeniową jest jedynym w branży, który koncentruje się na jakości obsługi klienta, po tym jak już zostanie podpisana umowa ubezpieczeniowa. Nagradzane są w nim firmy, które realizują strategię nastawioną na jak najlepszy serwis
w trakcie trwania ubezpieczenia, jak i podczas wypłaty odszkodowania oraz budują dobre i długotrwałe relacje z klientami.
Po raz kolejny znaleźliśmy się w gronie najlepszych ubezpieczycieli i po raz kolejny na pierwszym miejscu. To dla nas bardzo ważne wyróżnienie,
bo cała nasza strategia od lat oparta jest na satysfakcji klienta. Cieszy nas,
że nasze wysiłki, mające na celu wzrost zadowolenia klientów, zostały docenione mówi Anna Grzelońska, członek zarządu ING Życie. Wygrana w konkursie jest ogromną nagrodą, ale i motywacją do dalszej pracy w tym obszarze.
W 2013 roku aktywności ING Życie wykraczały poza działania związane z doskonaleniem oferty oraz serwisu. Poprzez kampanię Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak ubezpieczyciel promował wśród swoich klientów profilaktykę nowotworową w zakresie zdrowotnym oraz finansowym. Wspólnie z Rak.
To się leczy przygotował aplikację PiersiBadacze, w której o prawidłowym i regularnym samobadaniu przypominają znani mężczyźni, a także zorganizował bieg charytatywny Przegonić Raka. Firma w pozytywny sposób zachęca klientów do dbania o to co najcenniejsze - zdrowie i życie.