Roszczenie w grupowym ubezpieczeniu na życie? Zgłoś je szybko w sieci

Roszczenie w grupowym ubezpieczeniu na życie? Zgłoś je szybko w sieci

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Ergo Hestia otworzyła dla klientów grupowych ubezpieczeń na życie internetową platformę do zgłaszania roszczeń. Zapłaciłeś składkę za ubezpieczenie grupowe Ergo Hestii i miałeś kontuzję, urodziło Ci się dziecko lub przebywałeś na leczeniu szpitalnym? Załatw wszystkie formalności w sieci.  

Od początku stycznia klienci Ergo Hestii ubezpieczeni grupowo mogą łatwo i szybko poinformować o zdarzeniu objętym ochroną za pomocą specjalnego formularza na stronie www. Nowa platforma w znaczący sposób upraszcza zgłoszenie roszczenia, przyspieszając jednocześnie proces likwidacji i wypłatę świadczenia.

To ważne, bo ubezpieczenia grupowe najczęściej zapewniają wypłatę świadczenia w takich wypadkach jak urodzenie dziecka, zgon rodzica/teścia, trwały uszczerbek ubezpieczonego w następstwie nieszczęśliwego wypadku.

Dotychczas najczęściej, by otrzymać pieniądze, trzeba było złożyć dokumenty w miejscu pracy lub u likwidatora towarzystwa ubezpieczeń. Dziś możemy zrobić to w sieci.

- To wygoda nie tylko dla ubezpieczonych, którzy mogą zgłosić roszczenie właściwie z każdego miejsca na świecie i w każdym czasie, ale również dla pracodawców. Nie będą musieli już prowadzić całego procesu przyjmowania dokumentów, który często angażował osoby zatrudnione w kadrach czy administracji mówi Mariusz Janasik Dyrektor Biura Ubezpieczeń Podmiotów Gospodarczych w STUnŻ Ergo Hestia .

Dzięki schematowi podpowiedzi nowa aplikacja w intuicyjny sposób przeprowadza zgłaszającego przez cały proces np. wskazuje zestaw dokumentów niezbędnych do zgłoszenia roszczenia.

Wprowadzone przez Ergo Hestię rozwiązanie umożliwia zgłaszanie roszczeń w ramach ubezpieczeń Hestia Rodzina (ubezpieczenie grupowe dla pracowników), Hestia Razem (ubezpieczenie grupowe dla każdego), Hestia Plus (ubezpieczenie z UFK) oraz IKG (indywidualna kontynuacja wspomnianych ubezpieczeń).

Wprowadzone rozwiązanie uzupełnia działające już kanały zgłaszania roszczeń tj. zgłoszenia bezpośrednio w zakładzie pracy (dotychczas najczęściej wybierany sposób), za pośrednictwem poczty lub u przedstawiciela Ergo Hestii.

- Internetowa platforma umożliwiająca zgłaszanie roszczeń, którą właśnie uruchomiliśmy, pokazuje, jak ważne jest dla nas zadowolenie klientów mówi Mariusz Janasik. Innowacyjne rozwiązania, które systematycznie wprowadzamy, sprawiają, że osoby poszukujące dobrego ubezpieczenia wybierają właśnie naszą ofertę, wiedząc, że mogą liczyć na profesjonalną obsługę w przypadku likwidacji roszczenia dodaje.

W ramach nowej formuły zgłaszania roszczeń formalności zostały ograniczone do niezbędnego minimum. Aby zgłosić roszczenie, klient nie musi wychodzić z domu. Nie musi także kontaktować się z likwidatorem. Zgłoszenie roszczenia odbywa się w kilku prostych krokach.

  1. Wybrać kanał kontaktu:
  1. Wybrać rodzaj zgłaszanego zdarzenia,
  2. Podać wszelkie niezbędne informacje,
  3. Dołączyć skany lub zdjęcia dokumentów,
  4. Świadczenie ubezpieczeniowe zostanie przekazane na konto.

Po wypełnieniu formularza klient otrzymuje wiadomość z podanym numerem roszczenia. Dalszy kontakt z Ergo Hestią może odbywać się w formie mailowej bądź telefonicznej.

***

Grupa Ergo Hestia

W skład Grupy Ergo Hestia wchodzą: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA, Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Ergo Hestia SA, MTU Moje Towarzystwo Ubezpieczeń SA, Hestia Loss Control Sp. z o.o., ProContact Sp. z o.o. oraz Sopockie Towarzystwo Doradcze Sp. z o.o.

Grupa ERGO

Grupa ERGO powstała na przełomie 1997 i 1998 roku w wyniku fuzji niemieckich towarzystw ubezpieczeniowych D.A.S. DKV, Hamburg-Mannheimer oraz Victoria. W 1999 roku Grupa weszła na polski rynek. Obecnie prowadzi działalność w 35 krajach i jest europejskim liderem rynku prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych oraz ubezpieczeń kosztów prawnych.

Źródło: Hestia SA

dostarczył:
netPR.pl