– Z powodu braku ofert spółka Centralny Port Komunikacyjny nie rozstrzygnęła przetargu na audyt finansowy. W związku z powyższym została podjęta decyzja, że audyt będzie kontynuowany siłami spółki, Biura Pełnomocnika ds. CPK oraz przy wykorzystaniu zewnętrznych konsultantów – czytamy w komunikacie spółki Centralny Port Komunikacyjny (CPK).
CPK o audytach wewnętrznych
W dalszej części komunikatu poinformowano, że w odpowiedzi na prośbę oferentów spółka podjęła decyzję o wydłużeniu terminów składania ofert w innych trwających przetargach:
-
na audyt kolejowy do 24 kwietnia,
-
marketingowy do 25 kwietnia,
-
dotyczący innych projektów do 29 kwietnia
-
na lotniskowy do 30 kwietnia.
Spółka przypomina w komunikacie, że na ukończeniu są audyty wewnętrzne prowadzone siłami spółki i przez Biuro Pełnomocnika ds. CPK. W ramach tych prac weryfikowane są m.in. harmonogramy lotniskowe i kolejowe, Program Społeczno- Gospodarczy (PSG) i Program Dobrowolnych Nabyć (PDN) oraz obszary zatrudnienia i marketingu.
CPK to planowany węzeł przesiadkowy między Warszawą i Łodzią, który ma zintegrować transport lotniczy, kolejowy i drogowy. W ramach tego projektu w odległości 37 km na zachód od Warszawy, na obszarze ok. 3 tys. hektarów ma być wybudowany port lotniczy. W skład CPK mają wejść też inwestycje kolejowe: węzeł przy porcie lotniczym i połączenia na terenie kraju, które mają umożliwić przejazd między Warszawą a największymi polskimi miastami w czasie nie dłuższym niż 2,5 godz. CPK jest w 100 proc. własnością Skarbu Państwa.
Czytaj też:
Spór w Sejmie o CPK. „Źle pan zrozumiał skrót..."Czytaj też:
Były wicepremier ostro o CPK. „Niepotrzebny"