„Morza szum, ptaków śpiew, złota plaża pośród drzew” – legendarnym letnim hitem Czerwonych Gitar Biedronka zachęca nowych, ale też obecnych pracowników do pracy w wakacje w miejscowościach zlokalizowanych nad morzem, w górach i na Mazurach. Pracę z wypoczynkiem można będzie łączyć m. in. w Międzyzdrojach, Mielnie, Mrągowie, Szklarskiej Porębie lub Karpaczu.
Biedronka szuka pracowników. Co oferuje?
Biedronka informuje w komunikacie prasowym, że dla nowozatrudnionych oferuje stawkę godzinową od 22,80 zł brutto do nawet 27 zł brutto, pracę w atrakcyjnej miejscowości turystycznej, zatrudnienie w ramach umowy zlecenia, a w wybranych lokalizacjach również nocleg i wyżywienie. To rozwiązanie – jak podkreśla sieć – „pozwala na zdobycie doświadczenia u lidera branży handlowej w Polsce, a także na korzystanie z uroków miejscowości wypoczynkowej po pracy".
Pierwsi kandydaci zostaną zatrudnieni od połowy czerwca, ale aplikacje można składać już teraz poprzez stronę karierową pracawbiedronce.pl. Kandydaci nie muszą dołączać CV.
Jak wspomniano, Biedronka zachęca do pracy w miejscowościach turystycznych również obecnych pracowników.
– Możliwość połączenia pracy z wypoczynkiem mają również pracownicy Biedronki, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, którzy mogą skorzystać z letniej delegacji do jednego ze sklepów sezonowych. Poza standardowym wynagrodzeniem, mogą liczyć na dodatek w postaci uznaniowej premii miesięcznej, zależnej od wyników sklepu, a także nagrodę letnią – czytamy w komunikacie Biedronki.
– Dla osób zatrudnionych na stanowisku sprzedawca-kasjer w lipcu i sierpniu w sklepach zlokalizowanych w wybranych miejscowościach z dużym ruchem turystycznym wynosić ona będzie do 600 zł brutto miesięcznie – dodano.
Na nagrodę letnią mogą liczyć zarówno stali pracownicy kilkudziesięciu placówek w kurortach, jak i ci zatrudnieni, którzy zdecydowali się do nich dołączyć tylko na okres wakacji.
„Duże wyzwanie"
– Sezon letni w Biedronce to niezmiennie bardzo duże wyzwanie dla naszych zespołów – sklepy zlokalizowane w miejscowościach turystycznych cieszą się ogromną popularnością wśród naszych klientów, którym chcemy zapewnić doświadczenia zakupowe na najwyższym poziomie. W tym celu wspieramy zespoły, powiększając je o pracowników tymczasowych. Zwiększony wysiłek doceniamy nagrodą letnią, a pracownikom z innych placówek oferujemy możliwość wyjazdu do sklepów sezonowych. W tym szczególnym okresie jeszcze bardziej polegamy na sobie i działamy zespołowo – podsumowuje Joanna Bukała, Dyrektor HR Makroregionu w Biedronce.
Czytaj też:
Praca marzeń czeka. Podróże i 10 tys. euro to początekCzytaj też:
Ta sieć dogania Biedronkę. Rośnie sprzedaż i zyski