Lody Ekipa od firmy Koral trafiły do sprzedaży pod koniec marca. Lody, które promuje youtuber Karol „Friz” Wiśniewski, cieszą się dużą popularnością i szybko znikają ze sklepowych zamrażarek. 26 kwietnia produkt pojawił się w ofercie Lidla. W sieci pojawiło się nagranie, na którym widać tłum ludzi walczących o lody.
Koral postanowił odpowiedzieć na duże zainteresowanie. Portal wirtualnemedia.pl podaje, że firma uruchomi dodatkową linię produkcyjną. Dzięki temu będzie mogła wytworzyć aż milion lodów Ekipy w ciągu doby. Dyrektor marketingu Piotr Gąsiorowski tłumaczy, że „zamówienia napływają lawinowo z całej Polski, zarówno ze strony sieci handlowych, jak i niezależnych punktów sprzedaży”.
Lody Ekipa hitem. Koral reaguje
Gąsiorowski dodaje, że lody Ekipa od Koral sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-letniej historii tej firmy. Dyrektor zapewnia, że trwają prace nad poprawą dostępności lodów poprzez poszerzenie kanałów dystrybucji.
Wkrótce pojawią się również lody w rozmiarze XL. Koral tłumaczy, że to odpowiedź na ogromne zainteresowanie klientów i sieci. Część sprzedawców chce wykorzystać popularność lodów, wprowadzając wyższą cenę za produkt. Dyrektor generalny Koral Mariusz Jurek tłumaczy, że firma sugeruje cenę dla lodów standardowych na poziomie 2 zł za sztukę, a dla wersji XL – 2,8 zł.
Czytaj też:
Walka o lody ekipy Friza! Do sieci trafiło nagranie z Lidla