„Najnowsza marka Grupy H&M walczy z szybką modą, redefiniuje zakupy i wychodzi w przyszłość dzięki swojej koncepcji hybrydowej, koncentrując się na innowacjach od podstaw” – tak o założeniach marki Arket pisze na stronie internetowej H&M. Pierwszy sklep został otwarty w Londynie w 2017 roku.
Arket: co wiemy o marce H&M?
„Reklamuje się jako nowoczesna marka oferująca niezbędne produkty codziennego użytku dla mężczyzn, kobiet, dzieci i domu – są ponadczasowe, dobrze wykonane i zaprojektowane z myślą o trwałości” – dalej przedstawia założenia marki H&M, który zbudował rozpoznawalność na szybkiej modzie i ubraniach umiarkowanej jakości sprowadzanych z Chin i Bangladeszu.
Twórcy marki przekonują, że czerpią z filozofii nordyckiego ruchu modernistycznego zeszłego wieku. Łączy świat sztuki, rzemiosła i form funkcjonalnych, w celu wyprodukowania przedmiotów niedrogich i dostępnych.
W zeszłym roku Arket otworzył swoje pierwsze sklepy stacjonarne w Estonii i w Szwajcarii. W grudniu należącą do Grupy H&M firma otwarła swój pierwszy sklep stacjonarny w Rydze na Łotwie.
W 2024 roku marka poszerzy swoją obecność w Europie. Flagowy sklep powstanie w Warszawie, a czasem w największych miastach mają zostać otwarte inne placówki.
Czytaj też:
Zalewają nas ubrania, których nigdy nie założymy. PE chce zmusić producentów do odpowiedzialnościCzytaj też:
Tak umiera szybka moda. Największe wysypisko niepotrzebnych ubrań znajduje się na pustyni