Żabka w natarciu. 160 sklepów i gastronomiczna rewolucja

Żabka w natarciu. 160 sklepów i gastronomiczna rewolucja

Żabka
Żabka Źródło: Shutterstock
Sieć Żabka rozwija skrzydła. Sezonowe sklepy w kurortach i pizza w każdej placówce. Coraz więcej sezonowych Żabek w kurortach.

W sezonie 2025 sieć Żabka otworzyła blisko 160 sklepów sezonowych – informuje serwis dlahandlu.pl. Większość z nich – aż 140 punktów zlokalizowana jest nad Bałtykiem. Pozostałe powstały w miejscowościach wypoczynkowych nad jeziorami i w regionach południowej Polski, takich jak Bóbrka czy Ujazd.

Sezonowe Żabki pojawiły się w tym roku w kilkunastu nowych lokalizacjach, głównie w miejscowościach nadmorskich, takich jak Białogóra, Dębina, Sianożęty i Pustkowo, ale także nad jeziorami – np. w popularnych kaszubskich Wdzydzach.

Sezonowy wysyp Żabek trwa od 9 lat

Koncept, zapoczątkowany w 2016 roku, zyskał popularność wśród turystów i franczyzobiorców, dlatego sieć rozwija go każdego roku.

„Pierwsze modułowe sklepy sezonowe Żabki powstały w 2016 roku. Pojawiły się wówczas nad morzem – w Międzywodziu i Międzyzdrojach. Od początku spotkały się z dobrym przyjęciem przez klientów i współpracujących z siecią franczyzobiorców. Dlatego co roku Żabka rozwija ten koncept w kolejnych atrakcyjnych lokalizacjach letniskowo-turystycznych” – pisze serwis.

Czytaj też:
Żabka z własną kolekcją ubrań. Retro logo i hot-dogi na koszulkach

Street food w każdej Żabce na wyciągnięcie ręki

Żabka równocześnie rozwija ofertę gastronomiczną – wszystkie z ponad 11 600 placówek sieci są już wyposażone w nowoczesne piece gastronomiczne.

„To zwieńczenie jednej z największych tego typu inwestycji w Europie” – czytamy w komunikacie sieci. Żabka zakończyła tym samym jedną z największych inwestycji gastronomicznych w Europie, symbolicznie domykając rewolucję zapoczątkowaną w 2022 roku.

– Rewolucja gastronomiczna, którą rozpoczęliśmy w 2022 roku, by uczynić street food dostępnym dla każdego, ma właśnie swój symboliczny finał. To kolejny ważny krok w realizacji naszej strategii, by być jeszcze bliżej klientów i lepiej odpowiadać na ich codzienne potrzeby. Z myślą o ich wygodzie nieustannie rozwijamy ofertę gastronomiczną dostępną w sklepach, wprowadzając nowatorskie rozwiązania – jak choćby zakończony dziś proces wyposażania placówek w nowoczesne piece gastronomiczne czy poszerzanie Żabka Menu o nowe propozycje w sprawdzonej jakości i przystępnej cenie – mówi Adam Manikowski, CEO jednostki biznesowej Żabka Polska.

Jak informuje sieć, w ostatnich latach wiele Żabek przeszło prawdziwą metamorfozę i za przykład podaje punkt w poznańskiej galerii handlowej Avenida. Powstała tam największa jak dotąd strefa gastronomiczna z miejscem do siedzenia, dodatkowymi elementami samoobsługi i nowym, rozbudowanym asortymentem.

Czytaj też:
Ile można zarobić w Żabce? Dziennikarka poszła na rozmowę o pracę
Czytaj też:
Tygodniowy przegląd kursów walut. Po ile był dolar, euro, funt i frank?

Źródło: WPROST.pl / dlahandlu.pl / Żabka Polska