Nowy dyskont wchodzi na polski rynek. Konkurencja dla Action i Pepco

Nowy dyskont wchodzi na polski rynek. Konkurencja dla Action i Pepco

Dodano: 
MR.DIY
MR.DIY Źródło: Shutterstock
Na polskim rynku handlowym pojawia się nowa sieć sklepów – MR.DIY. To konkurent dla sklepów sieci Action czy Pepco.

Na polskim rynku handlowym pojawia się nowa sieć sklepów – MR.DIY. Marka, znana z szerokiego asortymentu i przystępnych cen, otworzy swój pierwszy sklep już 23 listopada w Centrum Handlowym Platan w Zabrzu. Jest to początek ambitnych planów ekspansji, które zakładają otwarcie kolejnych placówek w największych miastach Polski, w tym w Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim oraz Bielsku-Białej. Do końca pierwszego kwartału 2025 roku MR.DIY planuje mieć w Polsce 10 sklepów.

Co oferuje MR.DIY?

Sieć MR.DIY, działająca obecnie w 12 krajach, oferuje około 20 tys. produktów w 10 kategoriach, takich jak: artykuły gospodarstwa domowego, sprzęt elektryczny, wyposażenie wnętrz, zabawki, biżuteria, kosmetyki, a także akcesoria komputerowe i mobilne. Ich slogan „Always low prices” (zawsze niskie ceny) podkreśla strategię przyciągania klientów przez atrakcyjne ceny. Marka jest znana przede wszystkim w Azji, gdzie prowadzi ponad 1,2 tys. placówek w Malezji oraz sklepy w Hiszpanii, Turcji, a teraz w Polsce.

Polska jest jednym z pierwszych krajów europejskich, na który zdecydowała się wkroczyć ta malezyjska sieć. Leo Gan, dyrektor odpowiedzialny za rozwój MR.DIY, uważa Polskę za niezwykle atrakcyjny rynek. Jak podkreślił, wzrost obrotów najemców i rosnąca liczba odwiedzających centra handlowe sprawiają, że segment „dom i ogród” w Polsce ma duży potencjał. Firma liczy, że dzięki stabilnym warunkom gospodarczym i dużej liczbie klientów uda się osiągnąć zrównoważony rozwój.

Lokalizacje i ambitne plany

W listopadzie i grudniu MR.DIY planuje otwarcie kolejnych sklepów, m.in. w Galerii Bronowice w Krakowie, Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim oraz w Bielsku-Białej. Otwarcie pierwszych sklepów w galeriach handlowych to strategiczny krok, który ma pozwolić marce zdobyć szerokie grono klientów. Plany na najbliższe miesiące obejmują również rozwój w mniejszych miastach, co ma zwiększyć dostępność produktów oferowanych przez sieć.

Pierwszy sklep MR.DIY został otwarty w 2005 roku, a dziś firma obsługuje rocznie ponad 80 milionów klientów. Jej oferta koncentruje się na produktach codziennego użytku, które charakteryzują się dobrą jakością i niskimi cenami. Wejście na polski rynek to ważny krok w kierunku dalszej globalnej ekspansji marki.

Czytaj też:
Action wycofuje popularny produkt. Apeluje o natychmiastowy zwrot
Czytaj też:
Konkurent Pepco pojawi się w kolejnym polskim mieście. Firma potwierdza