Do awarii doszło w piątek po południu. W jej wyniku nie można korzystać z usług bankowości elektronicznej w ramach iPKO oraz iPKO Biznes, nie działa też infolinia banku. W oddziałach banków w całej Polsce nie można dokonywać niektórych operacji. - Zgodnie z obowiązującymi procedurami podjęto natychmiastowe działania zmierzające do jak najszybszego usunięcia wspomnianych trudności. Pragniemy zapewnić, że wszystkie złożone przez klientów w dniu dzisiejszym zlecenia będą zrealizowane. Nasi klienci mogą korzystać z sieci bankomatów i kart płatniczych - poinformował bank.
Jak poinformowało biuro prasowe, kiedy tylko awaria zostanie usunięta, klienci zostaną poinformowani o tym komunikatem zamieszczonym na stronach internetowych banku. PKO BP prowadzi około 6 mln 276 tys. kont, z czego 3 mln 245 tys. z dostępem internetowym. Dysponuje również 1228 placówkami i siecią ponad 2,3 tys. bankomatów w całej Polsce.
PAP, arb