Awaria w PKO BP usunięta, można już korzystać z kont internetowych

Awaria w PKO BP usunięta, można już korzystać z kont internetowych

Dodano:   /  Zmieniono: 
Klienci banku PKO BP mogą się już zalogować na swoje konta w systemie elektronicznym banku - poinformowało biuro prasowe banku. Wcześniej z powodu awarii było to niemożliwe - można było jedynie korzystać z bankomatów i kart płatniczych. Jak poinformowało PKO BP, awarię usunięto przed godz. 16. Wszystkie oddziały banku, serwis iPKO i infolinia pracują normalnie. PKO BP przeprasza klientów za utrudnienia.

Do awarii doszło w piątek po południu. W jej wyniku nie można korzystać z usług bankowości elektronicznej w ramach iPKO oraz iPKO Biznes, nie działa też infolinia banku. W oddziałach banków w całej Polsce nie można dokonywać niektórych operacji. - Zgodnie z obowiązującymi procedurami podjęto natychmiastowe działania zmierzające do jak najszybszego usunięcia wspomnianych trudności. Pragniemy zapewnić, że wszystkie złożone przez klientów w dniu dzisiejszym zlecenia będą zrealizowane. Nasi klienci mogą korzystać z sieci bankomatów i kart płatniczych - poinformował bank.

Jak poinformowało biuro prasowe, kiedy tylko awaria zostanie usunięta, klienci zostaną poinformowani o tym komunikatem zamieszczonym na stronach internetowych banku. PKO BP prowadzi około 6 mln 276 tys. kont, z czego 3 mln 245 tys. z dostępem internetowym. Dysponuje również 1228 placówkami i siecią ponad 2,3 tys. bankomatów w całej Polsce.

PAP, arb