Polski Holding Hotelowy wprowadza na polski rynek vocoTM – markę segmentu premium sieci IHG
Artykuł sponsorowany

Polski Holding Hotelowy wprowadza na polski rynek vocoTM – markę segmentu premium sieci IHG

Gheorghe Marian Cristescu, prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego i Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej, IHG
Gheorghe Marian Cristescu, prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego i Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej, IHGŹródło:PHH
Grupa Kapitałowa Polskiego Holdingu Hotelowego otworzy, jako pierwsza w Polsce, ekskluzywny hotel marki voco należącej do sieci InterContinental (IHG). Pod szyldem tej marki funkcjonować będzie Hotel Katowice. Ponadto, hotel Huzar w Lublinie, wchodzący w skład grupy PHH będzie działał pod szyldem marki Holiday Inn Express, również znajdującej się w portfolio marek IHG. Oba obiekty przejdą gruntowną modernizację.

W czwartek, 29 października w hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego, Gheorghe Marian Cristescu oraz Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej sieci IHG, podpisali umowy franczyzowe na wprowadzenie marki voco do Hotelu Katowice oraz marki Holiday Inn Express do hotelu Huzar. voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Oba hotele należą do Grupy Kapitałowej PHH. Wkrótce po podpisaniu umów obiekty zostaną ocenione pod kątem dostosowania ich do wymagań marek.

– Podpisanie umów z InterContinental Hotels Group jest kolejnym krokiem, zgodnym ze strategią rozwoju Grupy Kapitałowej PHH. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Holiday Inn Express, doskonale pasuje do hotelu Huzar w Lublinie, natomiast marka voco da nową jakość hotelowi Katowice. voco Katowice będzie pierwszym hotelem tej marki, otwartym w Polsce. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek, jako pionierzy wprowadzaliśmy nowe marki hotelowe: Courtyard by Marriott, Hampton by Hilton, Renaissance, a także Moxy. Jestem przekonany, że jesteśmy na dobrej pozycji, żeby z voco Katowice odnieść kolejny sukces – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

–Z 13 otwartymi hotelami pod marką IHG i ponad 20 w przygotowaniu, Polska stała się ważnym rynkiem wzrostu dla IHG i cieszymy się, że możemy dalej zwiększać naszą obecność w tym kraju z naszym zaufanym partnerem, Grupą Kapitałową Polskiego Holdingu Hotelowego. Jesteśmy szczególnie podekscytowani możliwością wprowadzenia voco do Polski, ponieważ z powodzeniem rozwijamy tę markę na innych kluczowych rynkach na całym świecie, w tym również w Stanach Zjednoczonych i Chinach. Czas pokazał, że hotele włączone do marki voco mają bardzo dobre wyniki i nie możemy się doczekać, aż charakter marki voco zagości w Katowicach –mówi Miguel Martins,dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej, IHG.

voco to znacznie więcej niż kolejna marka hotelowa. Łączy ona wiarygodność dużej marki z nieformalnością i urokiem indywidualnego hotelu. Pochodząca z łaciny nazwa voco oznacza „zapraszać”, „spotykać się” i reprezentuje przemyślany, świeży i czarujący charakter marki. IHG obiecuje, że gość poczuje rzeczywistą różnicę pomiędzy innymi hotelami a hotelami voco, które są połączeniem nieformalnego charakteru i jakości globalnej marki w nowoczesnej odsłonie. Marka obiecuje swoim gościom ciepłe powitanie, szybkie i bezproblemowe zameldowanie, powitalną przekąskę oraz zespół oddanych gospodarzy voco, którzy dostępni są przez cały pobyt gościa jako lokalni eksperci.

Pokoje gościnne charakteryzują się żywym, współczesnym wystrojem, a voco zachęca gości do spędzenia czasu w zaciszu własnego pokoju lub korzystania z tętniącego życiem baru i restauracji, by oddać się „życiu w stylu voco”. Hotele voco to miejsca dla doświadczonych podróżników, którzy wiedzą czego chcą i podróżują na własnych warunkach, jednocześnie ceniąc swoje życie towarzyskie i rodzinne na równi ze swoimi ambicjami zawodowymi.

Holiday Inn Express to najszybciej rozwijająca się marka hoteli IHG i pierwszy wybór dla podróżnych, którzy potrzebują prostego, niezawodnego miejsca na pobyt, oferującego wszystko, czego gość może potrzebować. Wygodne łóżko, szybkie Wi-Fi i popisowe śniadanie Express Start® wliczone w cenę, to znak rozpoznawczy każdego hotelu pod marką Holiday Inn Express. Każdy hotel jest liderem w prostych i inteligentnych podróżach, służąc jako ostoja, w której goście mogą pracować, odpoczywać, odpoczywać i się zregenerować. Dynamiczne przestrzenie wspólne hotelu zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić gościom przestrzeń i udogodnienia do pracy zdalnej lub wypoczynku.

Hotel Huzar w Lublinie

Hotel Huzar, Lublin

Hotel Huzar w Lublinie znajduje się w spokojnej okolicy, w centrum miasta, dzięki czemu umożliwia szybki dostęp do atrakcji turystycznych. Obiekt usytuowany jest w odległości zaledwie 10 minut jazdy od Starego Miasta i 1 km od Ogrodu Saskiego.Hotel posiada również bogatą ofertę hotelowo-konferencyjną, dzięki czemu wyróżnia się wśród hoteli w Lublinie. Hotel dysponuje 128 pokojami oraz 7 salami konferencyjnymi, o powierzchni od 16 m2 do 92 m2.

Hotel Katowice

Hotel Katowice, Katowice

Hotel Katowice położony jest w samym sercu miasta Katowice w bezpośrednim sąsiedztwie katowickiego „Spodka”, Międzynarodowego Centrum Kongresowego oraz sali koncertowej Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia. Położenie hotelu Katowice umożliwia swobodny dostęp do kluczowych punktów aglomeracji: zabytków kultury, centrów handlowych, rozrywkowych i naukowych. Hotel posiada 183 pokoje oraz 6 sal konferencyjnych, które są w stanie pomieścić do 150 osób.

Polski Holding Hotelowy to spółka w 100 proc. z kapitałem państwowym, której celem jest skonsolidowanie i nowoczesne zarządzanie hotelami należącymi do Skarbu Państwa. PHH kształtuje standardy na polskim rynku hotelarskim, jak również wprowadza innowacje, nowoczesne rozwiązania i optymalizuje działanie obiektów. PHH od wielu lat współpracuje jako franczyzobiorca z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group i Louvre Hotels Group. W grupie kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego znajduje się łącznie 28 obiektów hotelarskich, co czyni go drugą największą spółką hotelową w kraju i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem. Ponadto, w ramach umowy z PHN, PHH zarządza Regent Warsaw Hotel oraz jako pierwszy w Polsce i w Europie wprowadzi na rynek markę Vīb, należącą do sieci Best Western Hotels & Resorts. Pod szyldem marki Vīb będą funkcjonowały Apartamenty Zgoda 6 w Warszawie.

Więcej informacji na stronie https://phh.pl/

Źródło: Polski Holding Hotelowy