Aplikacja bankowa płata dziś figle. Bank zapewnia, że usuwa problem

Aplikacja bankowa płata dziś figle. Bank zapewnia, że usuwa problem

Zakupy
Zakupy Źródło: Shutterstock
Uwaga klienci Millennium Banku! Przy otwieraniu aplikacji mobilnej pojawia się komunikat o „chwilowych utrudnieniach”.

W piątek po południu klienci Banku Millennium napotykają kłopoty przy próbie skorzystania z aplikacji banku: pojawia się komunikat o „chwilowych utrudnieniach w korzystaniu z aplikacji”.

Problemy w działaniu aplikacji Banku Millennium

Bank przyznał, że jest problem. „Obecnie niektóre usługi w aplikacji mogą nie działać prawidłowo lub być niedostępne. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności aplikacji" – brzmi komunikat. Klient może wcisnąć przycisk „ok” i wciąż zalogować się na swoje konto, ale aplikacja faktycznie działa wolniej.

Trwają intensywne prace nad przywróceniem pełnej dostępności aplikacji – zapewnił bank.

A kiedy będzie można już bez problemu zalogować się do banku, klienci mogą przenieść wolne środki na lokatę. Kilka dni temu pisaliśmy, że w Millennium można „ustrzelić” dobrze oprocentowane depozyty.

Czytaj też:
Spięcie Morawieckiego z Hołownią. „Zakasać rękawy, do roboty”
Czytaj też:
Klient kupił mieszkanie w kwietniu tego roku. „Zarobiłem co najmniej 400 tysięcy złotych”

Źródło: Wprost