Liderzy biznesu i marketerzy z całego świata tak zapowiada się Mediarun Festival

Liderzy biznesu i marketerzy z całego świata tak zapowiada się Mediarun Festival

Dodano:   /  Zmieniono: 

Już 12 czerwca wystartuje Mediarun Festival, czyli najważniejsze marketingowo biznesowe wydarzenie w centralnej Europie, które odbędzie się w Gdańsku.

Od trzech lat Mediarun organizuje Kongres Dyrektorów Marketingu, od dwóch zaś Leaders in Poland, czyli spotkanie z liderami biznesu. Obie inicjatywy już dobrze znane w branży, w tym roku będą składowymi elementami Mediarun Festivalu -  eklektyczngo wydarzenia, którego tematyka oscyluje wokół trzech przenikających się dziedzin: Biznesu, Marketingu oraz Innowacji.

Formuła Festivalu umożliwia połączenie bogatego programu merytorycznego, wydarzeń specjalnych oraz aktywności networkingowych mówi Paweł Netczuk, organizator i dodaje w Polsce ugruntowaną pozycję mają przede wszystkim wydarzenia gospodarcze, z dużym pierwiastkiem politycznym. Brakuje eventów biznesowych z międzynarodowym sznytem. Mediarun Festival wypełni tą nisze. Chcemy, aby to wydarzenie było miejscem, które inspiruje, dostarcza cennej wiedzy oraz integruje środowiska marketerów i biznesu.

Wśród gości specjalnych pojawią się m.in.: ekspert od Pokolenia Y, Joeri van den Bergh, autor bestselleru pt. Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y, specjalistka od marketingu skierowanego do  kobiet Stephanie Holland, uznana przez amerykańską edycję Forbesa za jedną z 20 najlepszych blogerek piszących o marketingu, czy Christian von den Brincken, dyrektor marketingu Ströer. Swoją prelekcję wygłosi także Clark Parson z Berlin School of Creative Leadership, Gabi Salinas Global Brand Manager z Deloitte oraz Daniel Frazekas z Replise. Zagraniczni speakerzy stanowić będa ponad połowę wszystkich ekspertów. Wśród polskich prelegentów wystąpi m.in. Natalia Hatalska.

Mediarun Festival zbudował sobie także bazę ambasadorów spośród międzynarodowych ekspertów, którzy uczestniczyli w poprzednich edycjach Kongresu Dyrektorów Marketingu.

Nick Shonemann,  Managing Director w INNOSPARK aktywny badacz trendów oraz innowacji, prelegent obecnej edycji i ambasador wydarzenia, zapytany o wrażenia dotyczące inicjatywy powiedział: Brałem udział w  zeszłorocznej edycji Festivalu i myślę, że jest to wydarzenie absolutnie warte uczestnictwa. Jest to unikatowa platforma spotkań międzynarodowych ekspertów i wysoko wykwalifikowanych polskich  profesjonalistów z dziedziny marketingu. Gorącą polecam, dołączcie do nas w tym roku!

 Mediarun Festival odbędzie się w dniach 12 15 czerwca w gdańskiej Filharmonii Bałtyckiej. Pierwsze dwa dni Festivalu stanowić będzie Kongres, który jest częścią merytoryczną. W dwóch równoległych ścieżkach edukacyjnych prelekcji udzieli ponad  40 speakerów. Trzeciego dnia odbędzie się Leaders in Poland, wyjątkowe spotkanie z liderami biznesu. Wieczór 14 czerwca dopełni Gala Finałowa Konkursu Dyrektor Marketingu Roku.

Sobota, 15 czerwca, będzie dniem poświęconym aktywności rekreacyjnej dla uczestników, którzy zdecydują się zostać w Gdańsku dłużej.

  Więcej informacji  oraz formualrz zgłoszeniowy na stronie: http://kongresdyrektorowmarketingu.pl/

 

 

 

 

Źródło: Mediarun Sp. z o.o.

dostarczył:
netPR.pl