Polacy inwestują w naukę. Korepetycje nadal na topie

Polacy inwestują w naukę. Korepetycje nadal na topie

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Moda na korepetycje nie przemija, nawet wobec kryzysu. Według raportu serwisu ekorki.pl najczęściej dokształcamy się z matematyki, języka angielskiego czy języka niemieckiego. Jak pokazuje wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl, która służy do wyszukiwania w pobliżu ciekawych miejsc, produktów czy usług wraz z rozpoczęciem roku szkolnego zanotowano 200% wzrostu zapytań o korepetycje.

Korepetycje to nowoczesna forma poszerzania wiedzy. Z dodatkowych lekcji korzystają już nie tylko uczniowie posiadający braki w nauce, ale także osoby ambitne z dobrymi ocenami, które chcą zgłębić wiedzę.

Zainteresowanie dodatkowymi zajęciami lekcyjnymi wzrasta wraz z końcem wakacji i początkiem roku szkolnego. W tym roku odnotowaliśmy rekordową liczbę zapytań dla hasła korepetycje w wyszukiwarce lokalnej panoramafirm.pl, ponad 200% w stosunku do poprzedniego miesiąca. To sygnał, że szukamy różnych informacji w Internecie korzystając z narzędzi do lokalnego wyszukiwania, które pozwalają znaleźć np. korepetytora w pobliżu naszego miejsca zamieszkania wyjaśnia Adrian Hinc, Kierownik Produktu Internetowego w Eniro Polska.

Według danych serwisu ekorki.pl,  statystyczny korepetytor to kobieta (68%) w wieku około 28 lat. Twórcy raportu twierdzą, że grono nauczycieli to głównie wyż demograficzny z przełomu lat siedemdziesiątych i osiemdziesiątych ubiegłego wieku. Grupę stanowią zazwyczaj nauczyciele i studenci, ale dodatkowych lekcji często udzielają także uczniowie.

Popularne korki stały się stałym elementem w edukacji. Wielu uczniów nie wyobraża sobie nauki bez dodatkowych zajęć. Jest to m.in. spowodowane większymi wymaganiami wobec siebie oraz coraz większą presją ze strony otoczenia i konieczności uczestniczenia w tzw. wyścigu szczurów.

Jak pokazuje wyszukiwarka panoramafirm.pl w poszukiwaniu korepetytora pierwsze kroki kierujemy do Internetu, w tym do wyszukiwarek lub dedykowanych stron, gdzie szybko znajdziemy informacje.

 ***

Eniro jest największą firmą świadczącą usługi w zakresie wyszukiwania lokalnych informacji o firmach, produktach i usługach w krajach skandynawskich. Zarówno firmy jak i konsumenci mogą, za pośrednictwem produktów Eniro, w łatwy sposób zlokalizować poszukiwane produkty i usługi oraz dokonać ich zakupu, niezależnie od preferowanego sposobu wyszukiwania: przez Internet, telefon komórkowy czy katalog. Reklamodawcy mogą zaprezentować swoją ofertę potencjalnym konsumentom, pozyskać nowych klientów oraz zwiększyć sprzedaż. Eniro zatrudnia około 3,200 pracowników i jest notowana na Sztokholmskiej Giełdzie od 2000 r. Głównym produktem firmy w Polsce jest Panorama Firm dostępna jako wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl, aplikacje mobilne, wyszukiwarka mobilna m.pf.pl, katalog oraz usługa udostępniania bazy danych. Więcej informacji o firmie na stronie www.enirogroup.com.

Źródło: Eniro Polska

dostarczył:
netPR.pl