19 marca w Warszawie odbędzie się 7. Kongres Online Marketing, który stosując autorską formułę problem solving tylko praktyczne rozwiązania umożliwi uczestnikom cenną wymianę doświadczeń, poszerzenie wiedzy i zdobycie nowych inspiracji do prowadzenia efektywnych działań marketingowych.
W tegorocznej edycji poruszone zostaną zagadnienia skutecznego pozyskiwanie nowych klientów w sieci oraz analityki internetowej, jak również innych obszarów, w których następują bardzo dynamiczne zmiany, istotne dla promocji produktów i usług.
Po raz kolejny, do grona prelegentów Kongresu został zaproszony Piotr Poznański, kierownik rozwoju produktu oraz generowania ruchu w serwisach internetowych i aplikacjach mobilnych w Eniro Polska, właściciela wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl
Piotr może się pochwalić wieloletnim doświadczeniem w zakresie UX, użyteczności i analityki internetowej na przykładach polskich i zagranicznych marek. Podczas tegorocznego Kongresu przedstawi temat Cyfrowej transformacji czyli skutecznego przejścia z działalności offline do online.
Cyfrowa transformacja to dogłębna przebudowa firmy, w której ważną rolę pełnią CEO oraz Digital Transformation Officer. Analizując mapę cyfrowej dojrzałości przedstawię, jakie problemy napotyka firma, jak się skutecznie przygotować i co decyduje o sukcesie transformacji wyjaśnia Piotr Poznański, ekspert Eniro Polska i prelegent najbliższego Kongresu Online Marketing.
Program konferencji opiera się na nowoczesnym formacie panelowym, w którym prowadzone przez ekspertów prelekcje zachęcają do dyskusji na temat rozwiązywania rzeczywistych problemów w realizacji celów marketingowych i stosowania skutecznych strategii.
Więcej informacji na temat Kongresu znajduje się na stronie: http://www.kongres-online.pl