Nadbałtyckie tournée Wyspy Zdrowia Marwit dobiegło końca. Wakacyjna akcja producenta Świeżych Soków na przekór stereotypom pokazała, jaki styl wypoczynku najbardziej odpowiada Polakom. Poszukujący zdrowej alternatywy wczasowicze licznie odwiedzali plażową strefę, by cieszyć się świeżymi produktami oraz aktywnie spędzać wolny czas.
Między 18 lipca a 15 sierpnia wakacyjna Wyspa Zdrowia Marwit odwiedziła Puck, Łebę, Ustronie Morskie oraz Świnoujście. W każdym z kurortów strefa Marwit przyciągała tłumy plażowiczów spragnionych zdrowego orzeźwienia oraz wyśmienitej zabawy. Długie kolejki ustawiały się po Owocudo i Świeże Soki. Wczasowicze chętnie sięgali po tradycyjnie popularne soki pomarańczowe oraz marchewkowe - te ostatnie nie tylko orzeźwiały, ale dzięki wysokiej zawartości ?-karotenu skutecznie pomagały w pielęgnacji opalenizny. Miłośników zaskarbiła sobie również wakacyjna nowość - sok jabłkowy z trawą cytrynową.
Jabłkowe Świeże Soki miały swoje pięć minut nie tylko ze względu na rosnące upały, wczasowicze sięgali po nie, aby razem z Marwitem włączyć się w akcję #JedzJabłka. Na Wyspie Zdrowia Marwit jabłka królowały również w formie nieprzetworzonej - podczas akcji rozdano 1000 kg owoców.
Również pozostałe produkty z oferty Marwitu cieszyły się popularnością. Urlopowicze odkrywali zdrową alternatywę dla fast food'ów i z radością chrupali marchewki Marwitki, zajadali się Sałatkami Premium oraz lekkimi Zupami Krem.
Zdrowe i świeże produkty w połączeniu z orzeźwiającą bryzą i urokiem skąpanych w słońcu nadbałtyckich plaż zachęcały do aktywnego spędzania czasu. Pełni witaminowej energii wczasowicze chętnie korzystali z czekających na Wyspie Zdrowia Marwit atrakcji sportowych. Szczególnym powodzeniem cieszyły się plażowe treningi zumby. Zdrowa dawka ruchu w rytm radosnej muzyki oraz orzeźwiające działanie Świeżych Soków okazały się być receptą na wyśmienite samopoczucie.
Dzięki wakacyjnej Wyspie Zdrowia Marwit udało się zbadać najnowsze trendy konsumenckie. Zdrowe i świeże produkty cieszą się wielkim zainteresowaniem, co potwierdza tezę o zmieniających się preferencjach żywieniowych Polaków. Czy zatem stereotyp leniuchującego i opychającego się niezdrowym jedzeniem urlopowicza można odłożyć do lamusa? Polacy z pewnością są coraz bardziej świadomymi konsumentami, dlatego, jeśli tylko mają możliwość, coraz częściej wybierają zdrowe produkty i aktywne formy wypoczynku.
W procesie kształtowania nowych postaw ważną rolę odgrywają eksperci. Na Wyspie Zdrowia Marwit o przyjemnościach i pożytkach płynących ze zdrowego odżywiania przekonywał ambasador marki Marwit, Grzegorz Łapanowski, szef kuchni, znany m.in. z popularnego show kulinarnego TOP CHEF, który podczas wizyty Wyspy Zdrowia w Świnoujściu dzielił się z widzami swoimi pomysłami na koktajle i dania przygotowywane przy użyciu świeżych produktów Marwit.
Dzięki pięknej pogodzie oraz urokowi nadmorskich miejscowości, tegoroczne wakacje nad Bałtykiem gwarantowały wyśmienity wypoczynek. Tym bardziej, że dzięki Wyspie Zdrowia Marwit można było sięgać po świeże i zdrowe produkty, nie ruszając się z plaży. Wakacyjna akcja Marwitu okazała się być zdrową alternatywą, na którą czekali Polacy.
dostarczył infoWire.pl