Ten wielkanocny konkurs rusza za kilka dni. Można wygrać 30-dniowy bilet

Ten wielkanocny konkurs rusza za kilka dni. Można wygrać 30-dniowy bilet

Autobus
Autobus Źródło:Pixabay
W okresie wielkanocnym wiele marek przygotowuje dla nas ciekawe atrakcje. Jedną z takich jest Biletobranie, czyli konkurs, w którym można wygrać miesięczny bilet do wykorzystania w miejskiej komunikacji publicznej. Zdradzamy, do kogo skierowana jest akcja.

Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie, planujemy świąteczne zakupy. W tym roku ceny popularnych produktów są szczególnie wysokie, dlatego warto korzystać z pojawiających się zniżek i rabatów. Okazuje się, że poza nimi trafimy również na ciekawe konkursy. Jeden z nich został zorganizowany przez Warszawski Transport Publiczny.

Konkurs wielkanocny startuje lada moment. Możesz wygrać bilet

Konkurs wielkanocny Biletobranie skierowany głównie do mieszkańców Warszawy i okolic. Udział w nim daje szansę na wygranie długookresowego biletu ważnego 30 dni. Dzięki niemu zwycięzca będzie przez miesiąc podróżował za darmo. Akcja startuje już za kilka dni.

Oficjalne informacje na temat konkursu pojawiły się na stronie internetowej Warszawskiego Transportu Publicznego. Ogłoszono, że „Wielkanocne Biletobranie” będzie aktywne od godziny 9:00 w dniu 3 kwietnia. Aby się zarejestrować należy posiadać wspomniany bilet, który nie został zakupiony nie wcześniej niż 20 marca. Uczestnicy poznają wyniki prawdopodobnie jeszcze przed świętami.

„Wielkanocne Biletobranie”. Co zrobić, by wygrać bilet miesięczny

Zasady udziału w konkursie „Wielkanocne Biletobranie” są bardzo proste. Każda osoba musi spełnić trzy podstawowe warunki. Po pierwsze należy kupić bilet długookresowy (30 lub 90 – dniowy), po drugie trzeba zarejestrować swoją Warszawską Kartę Miejską, po trzecie wystarczy obserwować swoją skrzynkę mailową.

To właśnie za pośrednictwem poczty elektronicznej każdy uczestnik pozna wyniki konkursu. Zwycięzcy otrzymają darmowy bilet ważny przez 30 dni, który będzie można wykorzystać w całym ZTM. Celem akcji jest głównie zachęcenie mieszkańców do korzystania z komunikacji miejskiej i promowanie biletów długookresowych.

Zwycięzca akcji „Wielkanocne Biletobranie” sporo zaoszczędzi

Choć bilety długookresowe w Warszawie nie kosztują fortuny, dla wielu są jednak odczuwalnym wydatkiem. Koszt miesięcznego biletu ważnego 30 dni wynosi 110 zł – jeśli nie jesteśmy uprawnieni do żadnej ulgi. Osoby uczące się płacą 55 zł. W obu przypadkach mowa i biletach przeznaczonych do korzystania w strefie I.

Czytaj też:
Credit Suisse i UBS pomagały rosyjskim oligarchom? Jest śledztwo
Czytaj też:
Do Kwon aresztowany w Czarnogórze. Spowodował krypto straty na 42 mld dol.

Opracowała:
Źródło: WTP