Klienci mBanku otrzymali w środę serię powiadomień, które sporo namieszały. Trzy powiadomienia push o treści: „ęśąćż”, „test wiadomości push” i „Życzymy miłego dnia” trafiły do tysięcy osób, które mają konta w tym banku. Okazało się, że błąd systemu spowodował też zawieszanie się aplikacji mBanku. Apelowano, by nie otwierać powiadomień, ponieważ to powodowało jej zawieszanie się i obciążenie systemu.
W środę wieczorem sytuacja się uspokoiła, wszystko wróciło do normy, ale mBank postanowił skorzystać z chwili sławy i przypomniał internautom o wpadce.
Awaria powiadomień w mBanku. „Gdy staliśmy się memmem”...
Na profilach mBanku w mediach społecznościowych zmieniono zdjęcia główne. Teraz zamiast klasycznego loga pojawiło się „ęśąćż” na znanym wszystkim tle. Na Twitterze zamieszczono też wpis nawiązujący do wpadki.
mBank pozdrawia w ten dzień, gdy staliśmy się memmem... Test wiadomości push. Dziękujemy, że byliście dziś z nami, ze swoimi memami! Wiadomość testowa. Uczcijmy to zmianą logo! Acha, no i życzymy miłego dnia! ęśąćż – padło w tweecie.