Pepco wycofuje ze sprzedaży niebezpieczny produkt. Możesz go zwrócić bez paragonu

Pepco wycofuje ze sprzedaży niebezpieczny produkt. Możesz go zwrócić bez paragonu

Pepco
Pepco Źródło: Shutterstock / Grand Warszawski
„W trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów oraz w związku z niespełnieniem wysokich standardów firmy Pepco, podjęliśmy decyzję o wycofaniu produktu” – czytamy w komunikacie.

To tarka kuchenna 6-stronna, stal nierdzewna – 60205801. Jak przekazano, „w wyniku badań stwierdzono przekroczenie migracji metali, co narusza rozporządzenie 1935/2004”.

„Prosimy o zwrot wspomnianego produktu oraz odbiór pełnej kwoty za jego zakup. Zwrotu można dokonać w dowolnym sklepie Pepco. Paragon nie jest wymagany. Email do kontaktu: [email protected]” – poinformowali przedstawiciele sieci.

Do Polski wchodzi mocny konkurent dla Pepco

Malezyjska sieć MR D.I.Y. otwiera pierwsze sklepy w Polsce, tworząc nowe miejsca pracy i planując dynamiczną ekspansję na rodzimym rynku.

MR D.I.Y., popularna sieć handlowa z Malezji, przygotowuje się do wejścia na polski rynek. Jak dowiedział się portal tvn24.pl, pierwsze sklepy tej marki pojawią się w Krakowie, Zabrzu i Piotrkowie Trybunalskim. Firma nie zamierza na tym poprzestać i planuje otwarcie kolejnych placówek w różnych częściach kraju.

Pierwsze informacje o planowanych otwarciach zostały podane przez serwis Wiadomościhandlowe.pl, a następnie potwierdzone przez przedstawicielkę MR D.I.Y., Iwonę Buchcic. W korespondencji z redakcją tvn24.pl Buchcic wskazała, że sklepy powstaną w Zabrzu w Centrum Handlowym Platan, w Galerii Bronowice w Krakowie oraz w Piotrkowie Trybunalskim w Focus Mall.

„Wybór tych lokalizacji jest przemyślany – to popularne centra handlowe, z dużym ruchem klientów i bogatą ofertą najemców” – podkreśliła.

Pierwsze sklepy MR D.I.Y.

Otwarcia pierwszych sklepów są zaplanowane na listopad i grudzień tego roku, jednak dokładne daty zostaną podane wkrótce. Rozpoczęcie działalności w Polsce wiąże się również z utworzeniem nowych miejsc pracy – firma planuje zatrudnić do 1000 osób w ciągu pierwszych trzech lat działalności. Nowe etaty będą dotyczyć zarówno pracy w sklepach, jak i w magazynach oraz biurach administracyjnych.

MR D.I.Y. ma ambitne plany rozwoju na polskim rynku. „Te trzy sklepy to dopiero początek naszej ekspansji. Obecnie prowadzimy zaawansowane rozmowy na temat kolejnych lokalizacji” – zapowiada Iwona Buchcic. Firma zamierza otworzyć 10 placówek do końca lutego 2025 roku.

Czytaj też:
Znana marka odzieżowa wraca do Polski. Nie było jej u nas prawie 10 lat
Czytaj też:
Allegro zaostrza regulamin. Tych produktów już nie sprzedasz

Opracował:
Źródło: WPROST.pl