-
Owoce i warzywa drożeją. Nie ma ich komu zbierać
Sytuacja gospodarcza pogarsza się, a na dodatek drożeją podstawowe produkty – owoce i warzywa. To efekty koronawirusa i suszy.
Gospodarka
-
Czas na patriotyzm konsumencki!
Postępująca epidemia wirusa SARS CoV-2 odciśnie piętno na gospodarce. Dlatego z początkiem kwietnia Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi wspólnie z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa rozpoczęło kolejną edycję ogólnopolskiej kampanii...
Artykuł sponsorowany
-
Zakaz handlu w niedziele nadrabiamy w soboty. Nie kupujemy mniej, ale inaczej
Na dobre przyzwyczailiśmy się do częściowego zakazu handlu w niedzielę. Zakupy na większą skalę robimy teraz w inne dni tygodnia. Kupujemy więcej i rzadziej, ale na pewno nie mniej.
GospodarkaFirmy i rynki
-
Mocno przytyliśmy na kwarantannie. Diety pudełkowe wracają
Wygląda na to, że pofolgowaliśmy sobie podczas kwarantanny. Cateringi dietetyczne – częściej zwane dietami pudełkowymi – spadły o połowę, ale przekroczyły już poziom sprzed pandemii.
GospodarkaFirmy i rynkiFirma
-
Zakaz handlu w niedziele. Czy 24 maja sklepy będą otwarte?
Zgodnie z ustawą o ograniczeniu handlu w niedziele, w 2020 roku sklepy są otwarte tylko w siedem niedzieli. Czy 24 maja jest ten wyjątek? Czy dziś można zrobić zakupy?

-
Afera z ubraniami marki Veclaim. Jessica Mercedes wydała oświadczenie
Jessica Mercedes, promując swoją markę Veclaim, stawiała na patriotyzm gospodarczy, zapewniając, że wszystkie ubrania są szyte w Polsce. Gdy okazało się, że niektóre sprzedawane przez nią t-shirty powstają na bazie koszulek firmy Fruit...
Firmy i rynki Wideo
-
„Opłata Covid” doliczana do rachunku we Włoszech. „Nielegalny Dziki Zachód”
„Opłata Covid” – taki dodatek w wysokości od 2 do 4 euro doliczany jest do rachunków we Włoszech w niektórych sklepach i punktach usługowych. Przypadki te ujawniła organizacja obrony praw konsumentów, która mówi, że trzeba skończyć z...
Koronawirus w biznesie
-
Czy media społecznościowe pomagają nam robić zakupy?
Przynajmniej jeśli chodzi o modę: tak. Media społecznościowe mają ogromny wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych. I na to, że naprawdę wydajemy pieniądze.
GospodarkaFirmy i rynki
-
Marchew, mydło i płyn do naczyń też zaczynamy kupować w internecie
Nie tylko telewizory i ubrania zaczęliśmy kupować w sieci. Także artykuły pierwszej potrzeby, codzienne produkty, po które zwykle udawaliśmy się do sklepu spożywczego, dyskontu czy supermarketu.
Firmy i rynkiFirma
-
Mętlik w chmurach. W każdym kraju inne zasady podróżowania samolotem
Koronawirus wymusza na liniach lotniczych podjęcie specjalnych środków bezpieczeństwa. Na razie jednak nie ma jednomyślności, a zasady na pokładach samolotów są wszędzie inne. Jakie?
GospodarkaFirmy i rynki
-
Ile kosztuje telewizja publiczna? Tylko budżet TVP Info pochłonął ponad 570 milionów zł
Rafał Trzaskowski powiedział podczas jednej z konferencji prasowych, że chciałby likwidacji TVP i utworzenia w jej miejsce zupełnie nowej telewizji publicznej. Prezydent Warszawy wskazywał m.in. na spore wydatki w tym zakresie. Dziennik...
Gospodarka
-
Chcemy minimalnego kontaktu w sklepach i żądamy od nich bezpieczeństwa
Sklepy stacjonarne, które chcą utrzymać zaufanie klientów, muszą zadbać o najwyższe standardy bezpieczeństwa i zapewnić szybką, bezinwazyjną obsługę. Jako konsumenci oczekujemy m.in. ograniczenia kontaktów do minimum, jak wynika z badań.
GospodarkaFirmy i rynkiFinanse i inwestycjeKoronawirus w biznesie
-
Po przemyśle czas na fatalne wieści z handlu. Sprzedaż detaliczna o blisko 23 proc. w dół
Po wczorajszych katastrofalnych wieściach z przemysłu dziś GUS przedstawił informacje o sprzedaży detalicznej. W tej dziedzinie również jest bardzo źle.
Koronawirus w biznesieTarcza antykryzysowaFinanse i inwestycjeGospodarka
-
Wkrótce ruszą wesela, parki rozrywki, salony tatuażu i solaria
4. etap odmrażania gospodarki za pasem. Trwają konsultacje ministerstw z ludźmi z branży eventowej i rozrywkowej.
GospodarkaFirmy i rynkiFirmaTarcza antykryzysowa
-
Employer branding i komunikacja marki do młodych talentów w trudnych czasach
Nowa rzeczywistość postawiła przed firmami nowe wyzwania. Co zaproponować zamiast dotychczasowych spotkań na uczelniach, warsztatów czy konferencji? Jak dotrzeć do młodych talentów, kiedy pula rozwiązań wydaje się ograniczona? Warto...
Najlepsi polscy pracodawcyInternetKoronawirus w biznesiePracaFirma
-
Biedronka rozdaje produkty „za darmo” z okazji Dnia Matki . Jak je zdobyć?
Biedronka przygotowała specjalną promocję z okazji Dnia Matki. Na czym polega specjalna oferta, z kórej mogą skorzystać posiadacze karty „Moja Biedronka”?
Gospodarka
-
„Nigdy więcej nie zjem czegokolwiek z KFC”. Klientka znalazła w daniu coś odrażającego
Ptasie pióra w zaserwowanej potrawie? Z takim widokiem musiała się zmierzyć klientka z Blackpool. Głos w sprawie zabrał rzecznik KFC.
Firmy i rynki
-
Ropa naftowa najdroższa od ponad dwóch miesięcy
Poprzedni tydzień na rynku ropy naftowej zakończył się na plusie. Dobre nastroje nie opuszczają inwestorów także w bieżącym tygodniu: notowania zarówno europejskiej ropy naftowej Brent, jak i amerykańskiej ropy naftowej WTI, dotarły w...
Koronawirus w biznesiePrzemysłGospodarka
-
Europa szykuje się do otwarcia granic w połowie czerwca. Co z Polską?
Państwa europejskie przygotowują się do otwarcia granic w połowie czerwca. Na razie koordynacja nie obejmuje całej UE; niektóre kraje zapowiadają szybsze kroki, a niektóre, w tym Polska, na razie nie podjęły decyzji.
Koronawirus w biznesieGospodarka
-
Patriota na zakupach
Kupuj świadomie – PRODUKT POLSKI. Pomożesz polskiej gospodarce, polskim firmom i rolnikom. Wesprzesz rodzimą gospodarkę w dobie kryzysu.
Rolnictwo
-
Polski gigant odzieżowy liczy na sprzedaż przez internet. Szacuje 2 mld zł z e-commerce
LPP, największy polski producent odzieży, właściciel takich marek jak Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, przyznał, że w tym roku, wyjątkowo ważne będą wyniki sprzedaży w internecie.
FirmaInternetFirmy i rynkiGospodarka