Ekipa z ponad milionowym zyskiem. Na czym polega jej fenomen?

Ekipa z ponad milionowym zyskiem. Na czym polega jej fenomen?

Członkowie Ekipy
Członkowie Ekipy Źródło: Instagram / ekipa_friza
O Ekipie ponownie stało się głośno za sprawą lodów, które biją rekordy popularności. Jej lider poinformował właśnie o przychodach spółki, która może pochwalić się ponad milionowym zyskiem. Co ciekawe, ten imponujący wynik nie jest powiązany ze sprzedażą słodyczy.

„Co jakiś czas będę też tu informował o rzeczach typowo giełdowych, i jako prezes EKIPA Manegement sp. z o.o. (jedna ze spółek EKIPA HOLDING S.A.) pochwalę się jej wynikiem! W samym marcu przekroczyła ona 1.1 mln zł zysku netto, bez wpływów z płyty czy lodów” – napisał na  Karol Wiśniewski znany jako Friz. Portal spidersweb.pl podaje, że wspomniana EKIPA Manegement zajmuje się zarządzaniem wizerunkiem youtuberów, czyli m.in. zawieraniem kontraktów reklamowych.

Wzmianka o lodach nie jest przypadkowa, ponieważ produkty sygnowane logo Ekipy cieszą się obecnie dużą popularnością wśród konsumentów. Ostatnio głośno było o przepychankach przy zamrażarkach w Lidlu, gdzie do sprzedaży trafiły lody z linii Koral Ekipa. Grupa youtuberów rozwija również karierę muzyczną i posiada markę odzieżową EkipaToNosi. Fani influencerów mogą kupić buzy, kurtki, t-shirt, a nawet maseczki projektowane przez Ekipę.

Czym jest Ekipa?

Ekipa to grupa popularnych youtuberów i influencerów, którzy mają swój kanał na . Konto subskrybuje 1,44 mln użytkowników, a zamieszczane tam nagrania mają po kilkaset tysięcy, a niekiedy nawet po kilka milionów wyświetleń. Zebranie w jednym miejscu twórców znanych nastolatkom poniekąd tłumaczy fenomen Ekipy. Grupa youtuberów nagrała również dwa single, a w czerwcu zamierza wydać debiutancką płytę. Teledyski do „Zaebyście” i „3kipa” mają kolejno po 13 i 46 mln wyświetleń.

Członkami Ekipy, oprócz wspomnianego Wiśniewskiego, są m.in. Wujek Łuki, Tromba, Marcysia, Mini Majk, Patec czy Poczcziwy Krzychu. Pomysłodawcą grupy jest Friz, którego youtubowy kanał śledzi 4,35 mln internautów. W grudniu 2020 roku głośno stało się o oferowanym przez niego kursie, który ma pomóc nastolatkom dojść „na sam szczyt YouTube'a”.

Pierwszy materiał na kanale Ekipy pojawił się pod koniec sierpnia 2018 roku. Od tego czasu youtuberzy opublikowali kilkadziesiąt filmików, chwaląc się m.in. wizytą w parku trampolin, przelotem samolotem akrobacyjnym czy rzucaniem śnieżkami do celu.

Czytaj też:
Koral wyprodukuje milion sztuk lodów Ekipa w ciągu doby. Postawi nowe linie produkcyjne

Źródło: WPROST.pl / spidersweb.pl