WARS planuje duży rozwój. Rośnie zapotrzebowanie na takie usługi

WARS planuje duży rozwój. Rośnie zapotrzebowanie na takie usługi

WARS
WARS Źródło:Shutterstock
Nazwa WARS kojarzy nam się głównie z punktami gastronomicznymi w wagonach PKP Intercity. Tak naprawdę mowa o ciągle rozwijającej się firmie, która gotowa jest na duży rozwój. Oto co zamierza.

Celem Spółki WARS jest przede wszystkim rozwój gastronomii kolejowej w pociągach oraz stacjonarnych usług cateringowych. O takich planach informował PAP Grzegorz Bębenek, główny specjalista ds. Marketingu w spółce. Co to tak naprawdę oznacza? Jako że kluczowym partnerem firmy jest PKP Intercity, a gastronomia kolejowa ma się bardzo dobrze, współpraca ma być rozwijana, a jakość usług coraz lepsza.

WARS stawia na rozwój. Zapotrzebowanie rośnie

Zgodnie z planami rozwoju WARS zamierza w przyszłości podnosić jakość usług gastronomicznych. Wszystko po to, by przejazdy pasażerskie pociągami PKP Intercity były jeszcze bardziej atrakcyjne i wygodne. Przedstawiciele firmy zauważają, że ciągle rośnie zapotrzebowanie na usługi tego typu, więc spółka ma m.in. rozszerzać model franczyzowy.

Niebawem WARS ma zacząć również nową współpracę z PKP, która będzie polegała na projektowaniu specjalnych wagonów przystosowanych pod punkty restauracyjne w pociągach. Dzięki nim ma być jeszcze wygodniej, a zaplecza kuchenne mają być większe. To sprawi, że na miejscu zmieści się więcej osób, a zakres serwowanych dań będzie mógł być ulepszany.

To nie koniec. WARS wzmocni cateringi

WARS to nie tylko gastronomia kolejowa, ale również punkty stacjonarne. Choć te są nieco mniej znane, to jednak też odgrywają swoją rolę na rynku. Teraz firma będzie rozwijać usługi cateringowe i zamierza pozyskiwać nowych klientów. Celem jest m.in. branie udziału w przetargach na takie usługi w branżach biznesowych.

Ma być też coś dla klientów indywidualnych – ci mają móc zamówić potrawy na chrzciny, komunie czy wesela. Obecnie WARS posiada cztery lokale znajdujące się w Warszawie, które działają na zasadzie kantyn, z czego trzy są dostępne dla klientów z zewnątrz. Choć w planach nie ma teraz otwierania nowych lokali tego typu, to catering ma być rozwijany do coraz większego poziomu.

Firma działa od 1948 roku i jest gigantem gastronomicznym na rynku przewozów pasażerskich. Aktualnie obsługuje pasażerów w 103 wagonach gastronomicznych – w pociągach InterCity (IC), Express InterCity (EIC) i Pendolino Express InterCity Premium (EIP) – tam skorzystamy nawet z obsługi kelnerskiej.

Czytaj też:
W Warsie jest drożej. Tyle płacą dziś klienci za jedzenie w PKP
Czytaj też:
Duże zmiany w PKP. Podróżni będą zachwyceni

Opracowała:
Źródło: bankier.pl