Sanah nawiązała współpracę z Żabką. Ma mieć swoją linię produktów

Sanah nawiązała współpracę z Żabką. Ma mieć swoją linię produktów

Żabka
Żabka Źródło:Shutterstock
Znana polska wokalistka Sanah nawiązała kolejną współpracę z siecią sklepów Żabka. Tym razem postawiono na kanapki i gotowe produkty. Wcześniejszy pomysł z hot-dogami okazał się strzałem w dziesiątkę.

Stali klienci sklepów Żabka wiedzą dobrze, że sieć regularnie wprowadza do oferty nowości i zaskakuje ciekawymi limitowanymi produktami. Współprace często nawiązywane są ze znanymi gwiazdami internetu m.in. wokalistami czy influencerami. Tym razem swoim nazwiskiem po raz kolejny artykuły sygnować będzie Sanah.

Kanapki od Sanah w Żabce. Nadchodzi nowość

Sanah jest znanym głosem młodego pokolenia i wokalistką, która ma na swoim koncie hitowe albumy muzyczne. Współpracowała m.in. z Dawidem Podsiadło, Arturem Rojkiem czy Vito Bambino i ciągle skrada serca nowych odbiorców. Żabka kocha takie osobowości, dlatego po raz kolejny zaprosiła artystkę do kolaboracji. Tym razem w sklepach zobaczymy m.in. specjalne kanapki na ciepło.

Z doniesień medialnych wynika, że w Żabce poza kanapkami Sanah znajdziemy też inne gotowe produkty. W nowej linii artykułów piosenkarki zobaczymy przekąski, sałatki, kanapki i zestawy obiadowe. Wszystko, co pojawi się w sklepach, inspirowane ma być ulubionymi smakami samej artystki.

Jak zapowiedziała sieć: „To smakowita Kolaboracja W Świecie Muzyki i Jedzenia!”. „To stanowi fascynujące połączenie światów artystycznego i kulinarnego, tworząc coś więcej niż tylko produkt – prawdziwe doświadczenie dla zmysłów” – dodawali przedstawiciele Żabki na Twitterze.

twitter

Sanah sprzedawała już hot-dogi w Żabce

To nie pierwsza współpraca Sanah z Żabką. Wokalistka wcześniej sprzedawała już w sieci własne hot-dogi – w Chorzowie i Gdańsku. Teraz podobnie jak wtedy może spotkać się z klientami w wybranych sklepach i osobiście proponować im swoje towary. Ponadto podczas swoich eventów ma opowiadać o swoich doświadczeniach związanych z gotowaniem.

Artystka wcześniej promowała już swoim nazwiskiem m.in. kabanosy Tarczyński. Wcześniejsza sprzedaż hot-dogów była związana z promocją jej nowej trasy koncertowej o nazwie „Uczta nad ucztami”, co okazało się sporym sukcesem. Klienci bardzo chętnie zjawiali się w wyznaczonych lokalizacjach, korzystali z oferty i przychodzili po ciepłe przekąski.

Czytaj też:
Żabka planuje podbić zagraniczne rynki. Pierwsze przymiarki sieć ma już za sobą
Czytaj też:
Sanah ogłosiła ceny biletów na nową trasę. Fani: Czar prysł. Bajka okazała się koszmarem

Opracowała:
Źródło: businessinsider.com