Nauka języków obcych nadal popularna

Nauka języków obcych nadal popularna

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło:InfoWire.pl

Sezon na kursy językowe rozpoczął się na dobre. Poszukiwania dodatkowych form nauki zwykle zaczynamy wraz z rozpoczęciem roku szkolnego i akademickiego, najczęściej w najbliższej okolicy. Jak pokazują statystyki wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl zainteresowanie szkołami i kursami językowymi nadal nie słabnie - odnotowano prawie 100%- owy wzrost zapytań w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku.

Szukając odpowiedniego kursu analizujemy oferty różnych placówek, dlatego coraz częściej szkoły decydują się na promocję w Internecie. Tylko w panoramafirm.pl jest ponad 8.000 szkół z całej Polski, które reklamują swoje usługi, wiele z nich również zdecydowało się na bardziej rozbudowaną formę prezentacji.

- Sprawdziliśmy, że kursy i szkoły językowe były ostatnio najczęściej wyszukiwanymi frazami. Jeśli decydujemy się na formę płatnej nauki, szukamy dobrej szkoły lub kursu, z bogatą ofertą, dobrymi cenami i najlepiej zlokalizowaną w pobliżu. Popularność tego hasła w naszej wyszukiwarce pokazuje, że szczegółowo badamy proponowane oferty mówi Adrian Hinc, Kierownik Produktu Internetowego w Eniro Polska.

Najbardziej popularne języki to: angielski, niemiecki, hiszpański i francuski. Metody nauczania dobieramy w zależności od indywidualnych potrzeb i możliwości finansowych. Niejednokrotnie semestr kursu językowego to kwota co najmniej kilkuset złotych.

Polacy coraz częściej doceniają znajomość języków obcych. Są one wymagane na niektórych egzaminach wstępnych, a niejednokrotnie umożliwiają znalezienie lepszej pracy. Na rynku pojawiają się kolejne szkoły, które obok tradycyjnych kursów proponują ciekawe metody nauczania pozwalające szybciej i pewniej osiągać zamierzone cele.

***

Eniro jest największą firmą świadczącą usługi w zakresie wyszukiwania lokalnych informacji o firmach, produktach i usługach w krajach skandynawskich. Zarówno firmy jak i konsumenci mogą, za pośrednictwem produktów Eniro, w łatwy sposób zlokalizować poszukiwane produkty i usługi oraz dokonać ich zakupu, niezależnie od preferowanego sposobu wyszukiwania: przez Internet, telefon komórkowy czy katalog. Reklamodawcy mogą zaprezentować swoją ofertę potencjalnym konsumentom, pozyskać nowych klientów oraz zwiększyć sprzedaż. Eniro zatrudnia około 3,200 pracowników i jest notowana na Sztokholmskiej Giełdzie od 2000 r. Głównym produktem firmy w Polsce jest Panorama Firm dostępna jako wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl, aplikacje mobilne, wyszukiwarka mobilna m.pf.pl, katalog oraz usługa udostępniania bazy danych. Więcej informacji o firmie na stronie www.enirogroup.com.

Źródło: Eniro Polska

dostarczył:
netPR.pl