Audyt finansowy w CPK nierozstrzygnięty. Zabrakło ofert

Audyt finansowy w CPK nierozstrzygnięty. Zabrakło ofert

Projekt CPK
Projekt CPK Źródło:materiały prasowe
Spółka Centralny Port Komunikacyjny (CPK) nie rozstrzygnęła przetargu na audyt finansowy. Powodem jest brak ofert. W związku z tym audyt ma być kontynuowany siłami spółki.

– Z powodu braku ofert spółka Centralny Port Komunikacyjny nie rozstrzygnęła przetargu na audyt finansowy. W związku z powyższym została podjęta decyzja, że audyt będzie kontynuowany siłami spółki, Biura Pełnomocnika ds. CPK oraz przy wykorzystaniu zewnętrznych konsultantów – czytamy w komunikacie spółki Centralny Port Komunikacyjny (CPK).

CPK o audytach wewnętrznych

W dalszej części komunikatu poinformowano, że w odpowiedzi na prośbę oferentów spółka podjęła decyzję o wydłużeniu terminów składania ofert w innych trwających przetargach:

  • na audyt kolejowy do 24 kwietnia,
  • marketingowy do 25 kwietnia,
  • dotyczący innych projektów do 29 kwietnia
  • na lotniskowy do 30 kwietnia.

Spółka przypomina w komunikacie, że na ukończeniu są audyty wewnętrzne prowadzone siłami spółki i przez Biuro Pełnomocnika ds. CPK. W ramach tych prac weryfikowane są m.in. harmonogramy lotniskowe i kolejowe, Program Społeczno- Gospodarczy (PSG) i Program Dobrowolnych Nabyć (PDN) oraz obszary zatrudnienia i marketingu.

CPK to planowany węzeł przesiadkowy między Warszawą i Łodzią, który ma zintegrować transport lotniczy, kolejowy i drogowy. W ramach tego projektu w odległości 37 km na zachód od Warszawy, na obszarze ok. 3 tys. hektarów ma być wybudowany port lotniczy. W skład CPK mają wejść też inwestycje kolejowe: węzeł przy porcie lotniczym i połączenia na terenie kraju, które mają umożliwić przejazd między Warszawą a największymi polskimi miastami w czasie nie dłuższym niż 2,5 godz. CPK jest w 100 proc. własnością Skarbu Państwa.

Czytaj też:
Spór w Sejmie o CPK. „Źle pan zrozumiał skrót..."
Czytaj też:
Były wicepremier ostro o CPK. „Niepotrzebny"