7 nowych sklepów jednego dnia. Ta sieć nie przestaje zaskakiwać

7 nowych sklepów jednego dnia. Ta sieć nie przestaje zaskakiwać

Dodano: 
Sklep sieci Lidl
Sklep sieci Lidl Źródło: Materiały prasowe / Lidl Polska
W czwartek Lidl startuje z siedmioma nowymi sklepami. Będą degustacje, promocje i atrakcje dla dzieci.

Sieć Lidl Polska nie zwalnia tempa i systematycznie rozwija swoją obecność w Polsce. W czwartek, 27 listopada, mieszkańcy kilku miast zyskają dostęp do siedmiu nowych placówek sieci. Pierwsze zakupy w nowych sklepach będzie można zrobić już od godz. 6:00. Sieć podkreśla, że rozwój idzie w parze z troską o środowisko i zapewnieniem łatwego dostępu do produktów lokalnym społecznościom.

–Cieszymy się, że otwierając nowe placówki, tworzymy jednocześnie nowe miejsca pracy dla lokalnych społeczności. Lidl Polska jako odpowiedzialny pracodawca, zapewnia swoim pracownikom atrakcyjne i jedne z najwyższych wynagrodzeń w handlu, szeroki pakiet benefitów pozapłacowych oraz możliwość rozwoju zawodowego – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska.

Gdzie będą otwarte nowe sklepy Lidla?

Nowe otwarcia Lidla obejmują siedem lokalizacji w całej Polsce:

  1. Lublin – ul. Abramowicka 65, 16. placówka w mieście, 1500 mkw., 94 miejsca parkingowe, 23 pracowników.
  2. Buk – ul. Jana Pawła II 25, pierwsza placówka w mieście, 1350 mkw., 113 miejsc parkingowych, 24 pracowników.
  3. Warszawa – ul. Skalnicowa 6, 52. sklep w stolicy, 1350 mkw., blisko 100 miejsc parkingowych, 20 pracowników.
  4. Nysa – ul. Szlak Chrobrego 7, drugi sklep w mieście, 1350 mkw., ponad 130 miejsc parkingowych, 22 pracowników.
  5. Kraków – ul. Strusia 21, 24. sklep w mieście, 1300 mkw., 170 miejsc parkingowych, 28 pracowników.
  6. Rabka-Zdrój – ul. Władysława Orkana 3D, pierwsza placówka w mieście, ponad 1000 mkw., prawie 60 miejsc parkingowych, 18 pracowników.
  7. Suwałki – ul. Bakałarzewska 15, trzeci sklep w mieście, 1300 mkw., prawie 90 miejsc parkingowych, 17 pracowników.
W dniu otwarcia w każdym z nowych sklepów przygotowano poczęstunek, degustacje, atrakcje dla dzieci, Koło Fortuny z nagrodami, a także specjalne promocje na wybrane produkty.

Czytaj też:
Ekspansja Żabki. Ponad 1 300 otwarć rocznie

Ekologia i społeczna odpowiedzialność

Jak podkreśla sieć, w każdym z nowych sklepów Lidl Polska zastosowano nowoczesne, ekologiczne rozwiązania.

– Jako Lidl Polska rozwijamy sieć naszych sklepów, zapewniając szeroką gamę produktów wysokiej jakości w niskich cenach, wyprodukowanych w sposób zrównoważony – dodaje Robaszkiewicz.

Czytaj też:
Popularna sieć zaskoczyła swoim gigantycznym „gangiem”. Jej maskotki mierzą 120 cm
Czytaj też:
Już nie chodzi tylko o zakupy. Centra handlowe szukają nowej tożsamości