Przekątna 105" w kinowym formacie 21:9, rozdzielczość 5K, najlepsze materiały i technologie polepszające głębię obrazu to synonim luksusowego kina od LG
Firma LG Electronics (LG) wprowadza na polski rynek najdroższy w swojej historii telewizor LG 105UC9V. Wyposażony w wyjątkowy ekran i system dźwięku firmy Harman/Kardon jest warty ponad dwa razy więcej niż najbardziej zaawansowane telewizory konkurencji. Model LG 105UC9V to produkt, który otwiera nowy wymiar domowej rozrywki - pokazuje, co stanie się gdy najlepsze technologie telewizyjne znajdą się w jednym sprzęcie. W Polsce są już dostępne tylko dwie sztuki - każda z nich w cenie ok. 350 000 zł.
Najdroższy w historii polskiego rynku telewizor, dzięki ostrym kolorom, niesamowitej głębi obrazu i przestrzennemu dźwiękowi, oferuje widzowi ultra-realistyczne wrażenia. 105-calowy ekran LG to prawdziwie kinowy obraz - nie tylko ze względu na rozmiar, ale także rozdzielczość ponad 11 milionów pikseli i proporcje 21: 9. Zagęszczenie pikseli 5120 x 2160, czyli niemal 5 razy większe niż w telewizorach Full HD, panel IPS 4K oraz idealnie skalibrowane zakrzywienie ekranu, sprawiają, że bogaty w szczegóły i wysoki kontrast obraz niemal otacza widza. Dodatkowo technologia True 4K Engine Pro eliminuje wszelkie zakłócenia wizualne, podnosząc materiały niższej rozdzielczości do 5K.
Model 105UC9V pozwala także na oglądanie filmów w 3D. Jest to możliwe dzięki technologii Film Patterned Retarder (FPR), która w połączeniu z ekstremalnie wysoką rozdzielczością (materiały 3D w wersjach HD, SD i Full HD także są upscalowane) gwarantuje wyjątkowe, kinowe przeżycia.
Model 105UC9V to także wysokiej jakości dźwięk o mocy 105W. Podobnie jak w innych telewizorach klasy premium firmy LG, w najdroższym egzemplarzu nie mogło zabraknąć wdrożenia koncepcji ULTRA Surround, która konsekwentnie realizowana jest we współpracy z liderem rynku audio, firmą Harman/Kardon. Dzięki 7.2-kanałowym głośnikom wbudowanym w zakrzywioną konstrukcję telewizora możliwe jest wydobycie potężnego dźwięku, który idealnie uzupełni wrażenia wizualne i przeniesie salę kinową do salonu użytkownika LG.
Telewizor LG 105UC9 to oprócz niezwykłych, kinowych doświadczeń także nowoczesna i intuicyjna obsługa. Dzięki autorskiej platformie Smart+TV, systemowi webOS, ten prestiżowy model działa płynnie i bezproblemowo, a sterowanie jego funkcjami jest bardzo proste. Tym bardziej, że wszystko to odbywa się z pomocą przyjaznej, animowanej postaci BeanBird, która przeprowadza użytkownika przez najistotniejsze opcje i proces instalacji.
Model jest już dostępny w 2 sklepach w Polsce: Saturn Arkadia oraz Media Markt Aleja Krakowska w cenie 350 tyś. PLN.
dostarczył infoWire.pl