Poczta Polska od dwóch lat skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. To rynek paczkowo kurierski, usługi bankowo-ubezpieczeniowe oraz logistyka powiedział Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej, w czasie konferencji Rynek usług pocztowych w Polsce.
18 września pod honorowym patronatem prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej odbyła się IX edycja konferencji Rynek usług pocztowych w Polsce. W czasie prezentacji Łukasz Gołębiowski zapowiedział, że Poczta Polska jeszcze w tym roku zaproponuje nowe e-usługi. Nie zapominamy także o rynku tradycyjnej korespondencji na którym mamy najsilniejszą pozycję podkreślił.
Wystąpienia w czasie konferencji dotyczyły zmian w prawie pocztowym oraz doświadczeń operatorów działających na zliberalizowanym od 1 stycznia 2013 roku rynku. Konferencja Rynek usług pocztowych w Polsce stanowi największe tego typu wydarzenie dla sektora usług pocztowych, kurierskich, kolporterskich i dystrybucyjnych w Polsce i aspiruje do miana największej konferencji pocztowej w Europie Środkowej. W tym roku Poczta Polska była platynowym, a Bank Pocztowy złotym partnerem tego wydarzenia.